שירותי ניהול

בין אם השרת שלך ממוקם בחוות השרתים שלנו או בכל מקום אחר בעולם, הצוות שלנו ערוך
ומוכן לספק את תחזוקת וניהול השרתים בצורה המקצועית והיעילה ביותר.
הידע והמומחיות, שצברנו במהלך השנים יספקו לך את השקט,
שדרוש לך מפתרון האחסון ויסייעו לך למקסם את הערך המוסף משירותי הענן.

SPD מספקת שירותי הקמה וניהול מערכי שרתים בעננים המובילים: 
Azure ,Amazon (AWS), Google Cloud, Rackspace.
לקוחותינו נהנים משירותי ניהול מלאים מסביב לשעון (24/7) הכוללים תכנון, הקמה וניהול שרתים לכל מטרה.

שירותי ניהול

היתרונות שלנו

צוות מקצועי, מנוסה, אדיב ועם הרבה מוטיבציה אשר ידאג לכך שתמיד תהיה מרוצה.

זמינות - שירות טכני זמין בכל שעה - 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.
יעילות - עבודה ישירה מול טכנאים מנוסים, כך שזמן טיפול בתקלה קצר ותכליתי עבור הלקוח.
ללא בירוקרטיה – טיפול בתקלות לא מתעכב בגלל נושאי מנהלה.
קודם מספקים מענה לתקלה, אחר כך מבצעים בדיקה היקפית.

גיבוי נתונים
בניית מדיניות גיבוי למערכות החברה תפעול מערכות גיבוי ושחזור נתונים תפעול ארכיון מידע עבור הלקוח הקמה ותפעול תוכנית שרידות לנתוני החברה.
 
ניטור והתראה
ניטור ממוחשב לכלל מערכות החברה, התראה באמצעות דואר אלקטרוני ו – SMS במקרה של נפילה.
 

 

מערכות ופאנלים לניהול אתרים
התקנה, תחזוקה ותפעול שרתי Web מבוססים Linux ו - Windows.
התקנה, הדרכה ותמיכה בממשקי ניהול DirectAdmin ,Cpanel ו-Plesk.
 
מערכות לניהול בסיסי נתונים
התקנה, תחזוקה ותפעול מערכות בסיסי הנתונים בדיקת תקינות המערכת על ידי בדיקת הודעות מערכת גיבוי ושיחזור נתונים הקמה ותפעול מערכות שרידות נתונים תמיכה ב-SQL ,Access ,MySQL.
תמיכה טכנית
תמיכה טכנית באופן מלא על בסיס 7/24 עבודה מול כונן שירות בכל שעות היממה.
 
חומרת שרתים
התקנה, תחזוקה ותפעול מערכות חומרה על גבי השרת.
תשתיות חשמל
חיבור השרת למערכות חשמל ואל פסק עם גיבוי חיצוני.
 
דוחות סטטיסטיים
ניתוח לוגים והפצת דוחות גרפים הכוללים מידע על המתרחש באתרי החברה כגון מספר גולשים, דפים נצפים וכעוד.
 
יעוץ טכני ועבודה מול צוות הפיתוח
התקשרות ישירה מול בתי התוכנה לתפעול ופתרון תקלות.
 

חוכמת ההמונים של SPD

הודות לשילוב המנצח בין ה-WAF ל-Agent הייחודי שפותח על ידנו, חווית האירוח ב-SPD יציבה ומאובטחת יותר.
ה- Agent מנטר ולומד מכל ניסיון תקיפה וחוסם את הפרצה בכל שאר האתרים שמאוחסנים ב-SPD,
כך שההתמודדות עם התקפות הנובעות מפגמי אבטחה של יישומי אינטרנט הופכת לפשוטה יותר.

חווית שירות מנצחת

כ-10 תומכים מאיישים מידי יום את מוקד התמיכה לצד צוות ממחלקת הפרוייקטים הזמינה לטיפול בתקלות מורכבות.
צוות התמיכה ומחלקת הפרויקטים מאיישים מוקד תמיכה חדיש בעל יכולות ניטור והתראה מתקדמים
אשר מאפשרים קבלת התראות וטיפול בהן מבעוד מועד כחלק מתחזוקה מונעת.
ההתראות על תקלות שמתקבלות במערכת, מטופלות בזמן אמת על ידי הצות, שמשרת אלפי לקוחות ומתחזק עשרות אלפי אתרים
המאוחסנים על גבי מערך של מעל 1000 שרתים ייעודים/וירטואלים ( Windows ו-Linux).