who we are

צוות המומחים של SPD מתחזק אלפי אתרים אשר מאוחסנים על גבי מערך של 1000 שרתים ומספק פתרון לכל תחום בעולם אחסון האתרים.

על החברה

חברת SPD HOSTING הוקמה בשנת 2001 ופועלת כחברת תשתיות המתמחה בשירותי Web Hosting.
החברה מונה כ – 25 עובדים ומפעילה מרכז תמיכה מתקדם הכולל שירותי תמיכה וניהול שרתים סביב השעון.
שירותי החברה פרוסים על גבי מספר רב של חוות שרתים מהמתקדמות בתחום בישראל וברחבי העולם.

אבי הירש ואבי עטיה הינם בעלי ומנהלי החברה ,מראשוני המומחים בתחום ה – Hosting בישראל בעלי ידע רב העובר ומושרש לכלל עובדי החברה.
עובדי החברה נבחרים בקפידה, מיומנים, אדיבים ופועלים על מנת לספק שירות מקצועי על הצד הטוב ביותר.
המוטו שלנו הינו מיקום הלקוח במרכז, בניית טכנולוגיה אמינה, יציבה ומתן שירות איכותי.

הצוות שלנו

החברה הוקמה בסוף שנת 2001 ומתמחה בפתרונות אינטרנט כוללים.

כיום החברה משרתת ומתחזקת אלפי אתרים המאוכסנים על גבי מערך של 1000 שרתים ומתופעלים ע"י צוות מומחים העוסק בתחומי תקשורת, אבטחת מידע ומערכות מבוססות unix ו-windows משנות התשעים המוקדמות.

SPD מספקת מגוון שירותים לעסקים וללקוחות פרטיים הכוללים אחסון אתרים, אחסון ותחזוקת שרתים, פתרונות לריסיילרים, פתרונות לחברות לקידום אתרים (אחסון אתרים SEO), וירטואליזציה, שירותי media streaming ופיתוחי מערכות מקוונות.

בחברה פועל מוקד שירות לקוחות הזמין טלפונית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לב פעילות החברה הינו מתן שירות טוב ללקוח בשילוב עם רמה טכנית גבוהה.
הניסיון והידע הרב אשר צברנו במהלך 17 שנות פעילותנו לצד המערך הטכנולוגי אשר הקמנו מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו אבטחת מידע גבוהה, Uptime מופלא וחוויית שירות מנצחת.

הערך העליון המוביל אותנו במסגרת הטיפול היום יומי בלקוחותינו הינו השגת שביעות רצון גבוהה. הודות לשילוב המנצח בין ה-WAF ל-Agent הייחודי אשר פותח על ידנו, חווית האירוח ב-SPD יציבה ומאובטחת יותר.ה- Agent מנטר ולומד מכל ניסיון תקיפה וחוסם את הפרצה בכל שאר האתרים המאוחסנים ב-SPD, כך שההתמודדות עם התקפות הנובעות מפגמי אבטחה של יישומי אינטרנט הופכת לפשוטה יותר.

 

כ- 10  תומכים מאיישים מידי יום את מוקד התמיכה לצד צוות ממחלקת הפרויקטים הזמינה לטיפול בתקלות מורכבות. צוות התמיכה ומחלקת הפרויקטים מאיישים מוקד תמיכה חדיש בעל יכולות ניטור והתראה מתקדמים המאפשרים קבלת התראות וטיפול בהן מבעוד מועד כחלק מתחזוקה מונעת.
ההתראות על תקלות מתקבלות במערכת ומטופלות בזמן אמת על ידי צוות המשרת אלפי לקוחות ומתחזק עשרות אלפי אתרים המאוחסנים על גבי מערך של מעל 1,000 שרתים ייעודים/וירטואלים ( Windows ו-Linux).