מרכז השירות והתמיכה של SPD

תאריך: 12/09/2022

 SPD Hosting הוקמה בשנת 2001 וחרטה על דגלה את החזון להיות חברת האחסון ושרותי הענן הטובה בישראל.

צוותי התמיכה והשירות הטכני מהווים את ליבת החברה ופעילותה ובהתאם לחזון החברה מרכז התמיכה של SPD  הינו המתקדם והמקצועי ביותר בארץ.

SPD מקפידה שהשירות ללקוחותיה יהיה ברמה הגבוה ביותר האפשרית ומשקיעה משאבים רבים בבקרה ושיפור מתמיד כדי לוודא שחזון החברה אכן ממומש בשטח.

הלקוחות שלנו הם העיקר. אנו יודעים ומבינים שאנחנו כאן עבורם, הם הסיבה והמטרה לכל העבודה והפעילות שלנו.אין אצלנו לקוחות קטנים או פחות חשובים כל הלקוחות אצלנו מקבלים שירות VIP. אנחנו מתייחסים ללקוחות שלנו כמו שהיינו רוצים שיתייחסו אלינו, זה הקו המנחה את צוותי התמיכה והשירות שלנו. אצלנו השמ"ש (שירות ,מקצועיות ,שקיפות) תמיד זורחת.

התמיכה שאנחנו מספקים הינה תמיכה אישית ואכפתית לצרכי כל לקוח ובהתאם למאפייניו. אנו מספקים מענה מהיר ואיכותי תוך הקפדה שכל פניה תטופל באופן המקצועי ביותר עם מתן פידבק על כל מהלך הטיפול ומתוך כוונה שאותה תקלה לא תחזור שנית. הלקוחות שלנו מקבלים את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר שניתן.

מערך התמיכה של SPD כולל שני צוותים טכניים שמורכבים ממומחים בתחום.
צוות HELPDESK שנותן מענה ישיר ומקצועי לפניות הלקוחות וצוות SYSTEM  שמורכב ממקצועני Hosting  ו Cloud  בעלי נסיון ,כלים וידע  לפתרון תקלות מורכבות ומאתגרות ככל שיהיו.צוותים אלו מתעדכנים ומוכשרים  בצורה שוטפת וסדירה בשינויים וחידושים כך שתמיד נהייה בחזית הידע הטכנולוגי הנדרש מאיתנו.

אנו דואגים גם לתמיכה לתומכים - לשני הצוותים יש מעגל תמיכה מקיף ותומך. מנהלי צוותים ישירים אשר זמינים עבורם ועבור הלקוחות בכל עניין שידרש כדי לאפשר מענה מהיר ומקצועי ללקוח בכל פניה או תקלה שעלולה להתרחש.לצוותים קיימים נהלי אסקלציה וגישה לצוותים טכניים נוספים בחברה ובהם צוות DEVOPS ,פרוייקטים, צוות תשתיות ,אבטחת מידע ועוד.הלקוחות שלנו מקבלים מעטפת תמיכה שלמה והיקפית. בכל פניית שירות או תקלה שעלולה להתרחש אנחנו מוכנים ויודעים מה ואיך לבצע. כך שאין מצב שהלקוח ישאר ללא מענה או פתרון.

אנו נותנים מענה מסביב לשעון 24/7 כולל בשבתות וחגים ולא משאירים אף לקוח לבד או חסר מענה כשהוא צריך סיוע מאיתנו.אנו זמינים בטלפון ובמייל ונעזרים במערכות שנמצאות בקדמת הטכנולגיה כדי לתת מענה שלם ומיטבי ,ובהם מערכות CTI , מערכות ניטור ,מערכת תעוד ומערכת ניהול פניות.

אנחנו פה עבורכם עם כל הלב כל הזמן :

בטלפון  : 03-6221258  שלוחה 1

במייל  :support@spd.hosting

נכתב על ידי: שגיא ברנר, סמנכ"ל שירות ותפעול