מחשוב על מנוהל (HPC)

SPD Hosting גאה להיות חברת ההוסטינג הראשונה בישראל להציע את שרתי מחשוב העל (HPC)!
שרתי ה-HPC נדרשים עבור אפליקציות, אתרי אינטרנט ומערכות אשר דורשות כוח עיבוד גבוהים במיוחד.
בפועל שרתי ה - HPC יספקו ביצועים מהירים עד מאות אחוזים מאירוח בענן ממוצע.
מחשוב העל מריץ את טכנולוגיית הוירטואליזציה של Vmware על גבי מערך שרתים שריד, יציב ומאובטח.

מהי משמעות המונח HPC?

המונח HPC הינו ראשי תיבות של "High Performance Computing".
 מערך שרתים שריד (Cluster) הבנוי ממספר רב של מעבדים (פיזיים או וירטואליים), נפח זיכרון RAM גבוהה ומהיר במיוחד, שטח אירוח מקבילי מבוסס SSD מהיר במיוחד (עבור קריאה/כתיבה), תשתית תקשורת בעלת מקצבים גבוהים מאד בין השרתים ושאר מרכיבי המערך.

מי זקוק לטכנולוגיה הזאת?
לקוחות אשר קיימים ברשותם אתרי מסחר אלקטרוני, מערכות לעיבוד תמונה או וידאו, מערכות לחיזוי מזג אוויר, אפליקציות Web "כבדות" ועתירות משאבים. למעשה, כל פתרון אשר קיים בו צורך לכמות מעבדים, כמות זיכרון, נפחי אחסון ודרישה לחיבור תקשורתי מהירים.
בחירה בתשתית ה-HPC עשויה לשדרג את ביצועי המערכת עד מאות אחוזים!

הזמנת חבילת HPC

לפניך 6 חבילות HPC מנוהלות הכוללות שירותי ניהול ותחזוקת שרת,
אבטחת מידע, רישוי פאנל ניהול, גיבוי לשרת מרוחק ועוד.
ניתן להתחיל מחבילת בסיס ולשדרג את החבילה בהתאם לצורכי הלקוח, כאשר מעבר בין חבילות יגדיל את כל משאבי השירות (כמות ליבות, זכרון RAM, נפח אחסון ורוחבי הפס.

Elite HPC Servers

לפניכם חבילות ייעודיות עתירות משאבים עבור אתרים ומערכות מורכבות.

במעמד ההזמנה ניתן להוסיף רישוי Database, Cloudlinux, גיבוי Snapshot ואף להגדיל את חבילת גיבוי הקבצים היומית.
באפשרותך להתקין את האפליקציות המובילות: WordPress, phpBB, Joomla, Magento, דואר Mail Exchange ועוד.

זקוקים לפתרון עם נפח דיסק / כוח מחשוב גדול יותר?  צפו בחבילות שלנו עבור שרתים ייעודים.

שירותי גיבוי

הגיבוי מתבצע באמצעות העתקת המידע בשרת או במערכת כולה לשרת חיצוני אחר.
שמירת המידע והעתקתו לשרת נוסף יוצרת הגנה ואבטחת המידע במקרה של קריסת השרת. 
כל חבילות ה-VPS שלנו כוללות גיבוי לשרת חיצוני 7 ימים עד 400GB. עם זאת, ניתן לשדרג את נפח הגיבויים ואורכם. 

שדרוג חבילת גיבוי קבצים

30 ימיםעד 400GB90 ש"ח לחודש
7 ימיםעד 1TB180 ש"ח לחודש
30 ימיםעד 1TB450 ש"ח לחודש
 

גיבוי Snapshot

גיבוי זה מאפשר ללקוח לקבל גישה לשיחזור מערכת ההפעלה או קבצים ספציפיים
על בסיס מערכת Veeam אשר רשמה פטנט על שיטת הגיבוי שלה עבור מכונות וירטואליות.


למה חשוב לגבות Snapshots?

במידה ונגרם כשל במערכת ההפעלה, בין אם מפגיעה של גורם זדוני או טעות אנוש, יהיה עלינו להתקין את השרת מחדש.
פעולה זה עשויה לגרום ל-Downtime של מספר שעות לכל הפחות. גיבוי Snapshot מאפשר לשחזר במהירות את המערכת ולחזור למצב תקין.
 

עלות גיבוי Snapshot בחבילת בסיס (Dinamit)

7 ימים99 ש"ח לחודש
14 ימים198 ש"ח לחודש
21 ימים297 ש"ח לחודש
30 ימים396 ש"ח לחודש
 
עלות גיבוי Snapshot בחווה מרוחקת (חבילת בסיס - Dinamit)
7 ימים

148.50 ש"ח לחודש

14 ימים

297.00 ש"ח לחודש

21 ימים

445.50 ש"ח לחודש

30 ימים

594.50 ש"ח לחודש

 

ניהול ותחזוקת השרת

זקוקים לשירותי ניהול עבור השרת הייעודי? הצוות שלנו ערוך ומוכן לספק את תחזוקת וניהול השרתים בצורה המקצועית והיסודית ביותר.

גיבויים
נפעיל מערך גיבויים על בסיס על בסיס יומי או שבועי לשרת גיבויים חיצוני שיחובר לשרת ברשת פנימית עבור קבצים או חבילת קבצים שיגדרו על ידי הלקוח.

עדכונים
נבצע עדכונים שוטפים כדי למנוע סכנה של פריצות המערכת.

אבטחה
התקנה וניהול של פיירוול אפליקטיבי (WAF).

מערכות ופאנלים לניהול אתרים
התקנה, תחזוקה ותפעול שרתי Web מבוססים Linux ו - Windows.
התקנה, הדרכה ותמיכה בממשקי ניהול DirectAdmin ,Cpanel ו-Plesk.

תמיכה שוטפת
טיפול בתקלות השרת ובתהליכים בסיסיים שהכרחיים להרצת המערכת

ניטור מלא אחר השרת
מעבד, זיכרון, שטח דיסק ורוחב פס הכולל גרפים ללקוח והודעות מייל במקרה של נפילה.

דוחות סטטיסטיים
ניתוח לוגים והפצת דוחות גרפים הכוללים מידע על המתרחש באתרי החברה כגון מספר גולשים, דפים נצפים וכעוד.

יעוץ טכני ועבודה מול צוות הפיתוח
התקשרות ישירה מול בתי התוכנה לתפעול ופתרון תקלות.
 

חוכמת ההמונים של SPD

הודות לשילוב המנצח בין ה-WAF ל-Agent הייחודי שפותח על ידנו, חווית האירוח ב-SPD יציבה ומאובטחת יותר.
ה- Agent מנטר ולומד מכל ניסיון תקיפה וחוסם את הפרצה בכל שאר האתרים שמאוחסנים ב-SPD,
כך שההתמודדות עם התקפות הנובעות מפגמי אבטחה של יישומי אינטרנט הופכת לפשוטה יותר.

סוד ההצלחה שלנו

הניסיון והידע הרב שצברנו במהלך 17 שנות פעילותנו לצד המערך הטכנולוגי שהקמנו,
מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו אבטחת מידע גבוהה, Uptime מופלא וחוויות שירות מנצחת.
הערך העליון שמוביל אותנו במסגרת הטיפול היומי בלקוחותינו הוא השגת שביעות רצון גבוהה.

חווית שירות מנצחת

כ-10 תומכים מאיישים מידי יום את מוקד התמיכה לצד צוות ממחלקת הפרוייקטים הזמינה לטיפול בתקלות מורכבות.
צוות התמיכה ומחלקת הפרויקטים מאיישים מוקד תמיכה חדיש בעל יכולות ניטור והתראה מתקדמים אשר מאפשרים
קבלת התראות וטיפול בהן מבעוד מועד כחלק מתחזוקה מונעת.
ההתראות על תקלות שמתקבלות במערכת, מטופלות בזמן אמת על ידי הצות, שמשרת אלפי לקוחות ומתחזק עשרות אלפי אתרים
המאוחסנים על גבי מערך של מעל 1000 שרתים ייעודים/וירטואלים ( Windows ו-Linux).