השכרת שרת SAS

זקוק לכוח עיבוד וסביבת עבודה ייעודית עבור פעילותך?
הזמן שרת פיזי ותוכל להנות באחריות מלאה של SPD על כל רכיבי החומרה.
באפשרותך לרכוש שירותים משלימים כגון: שירותי ניהול ואבטחה מלאים, גיבוי, שירותי ניטור, ממשק ניהול וטיפול בתקלות על בסיס שעות עבודה.

הזמנת חבילת שרת ייעודי SAS

לפניך חבילות מובנות עבור שירות השכרת שרת ייעודי מבוסס SAS, אחסונו בחוות שרתים וקבלת שירותי חווה ישירות מחברת SPD.

שירותי גיבוי

מעוניינים לגבות את המידע שלכם לשרת חיצוני אחר? ניתן לרכוש חבילת גיבוי בנפחים של עד בין 400GB ל- 1TB.
הגיבוי מתבצע באמצעות העתקת המידע בשרת או במערכת כולה לשרת חיצוני אחר. שמירת המידע והעתקתו לשרת נוסף יוצרת הגנה ואבטחת המידע במקרה של קריסת השרת. 

חבילות בנפח 400GB

3 ימים60 ש"ח לחודש
7 ימים90 ש"ח לחודש
30 ימים

180 ש"ח לחודש

חבילות בנפח 1TB

3 ימים180 ש"ח לחודש
7 ימים270 ש"ח לחודש
30 ימים540 ש"ח לחודש

גיבוי Snapshot

גיבוי זה מאפשר ללקוח לקבל גישה לשיחזור מערכת ההפעלה או קבצים ספציפיים על בסיס מערכת Veeam, שרשמה פטנט על שיטת הגיבוי שלה עבור מכונות וירטואליות.

למה חשוב לגבות Snapshots?
במידה ונגרם כשל במערכת ההפעלה, בין אם מפגיעה של גורם זדוני או טעות אנוש, יהיה עלינו להתקין את השרת מחדש.
פעולה זה עשויה לגרום ל-Downtime של מספר שעות לכל הפחות. גיבוי Snapshot מאפשר לשחזר במהירות את המערכת ולחזור למצב תקין.

ניהול ותחזוקת השרת

זקוקים לשירותי ניהול עבור השרת הייעודי? הצוות שלנו ערוך ומוכן לספק את תחזוקת וניהול השרתים בצורה המקצועית והיסודית ביותר.

גיבויים
נפעיל מערך גיבויים על בסיס על בסיס יומי או שבועי לשרת גיבויים חיצוני שיחובר לשרת ברשת פנימית עבור קבצים או חבילת קבצים שיגדרו על ידי הלקוח.

עדכונים
נבצע עדכונים שוטפים כדי למנוע סכנה של פריצות המערכת.

אבטחה
התקנה וניהול של פיירוול אפליקטיבי (WAF).

מערכות ופאנלים לניהול אתרים
התקנה, תחזוקה ותפעול שרתי Web מבוססים Linux ו - Windows.
התקנה, הדרכה ותמיכה בממשקי ניהול DirectAdmin ,Cpanel ו-Plesk.

תמיכה שוטפת
טיפול בתקלות השרת ובתהליכים בסיסיים שהכרחיים להרצת המערכת.

ניטור מלא אחר השרת
מעבד, זיכרון, שטח דיסק ורוחב פס הכולל גרפים ללקוח והודעות מייל במקרה של נפילה.

דוחות סטטיסטיים
ניתוח לוגים והפצת דוחות גרפים הכוללים מידע על המתרחש באתרי החברה כגון מספר גולשים, דפים נצפים וכעוד.

יעוץ טכני ועבודה מול צוות הפיתוח
התקשרות ישירה מול בתי התוכנה לתפעול ופתרון תקלות.
 

חווית שירות מנצחת

כ-10 תומכים מאיישים מידי יום את מוקד התמיכה לצד צוות ממחלקת הפרוייקטים הזמינה לטיפול בתקלות מורכבות.

צוות התמיכה ומחלקת הפרויקטים מאיישים מוקד תמיכה חדיש בעל יכולות ניטור והתראה מתקדמים אשר מאפשרים קבלת התראות וטיפול בהן מבעוד מועד כחלק מתחזוקה מונעת.

ההתראות על תקלות שמתקבלות במערכת, מטופלות בזמן אמת על ידי הצות, שמשרת אלפי לקוחות ומתחזק עשרות אלפי אתרים המאוחסנים על גבי מערך של מעל 1000 שרתים ייעודים/וירטואלים ( Windows ו-Linux).

סוד ההצלחה שלנו

הניסיון והידע הרב שצברנו במהלך 17 שנות פעילותנו לצד המערך הטכנולוגי שהקמנו, מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו אבטחת מידע גבוהה, Uptime מופלא וחוויות שירות מנצחת.

הערך העליון שמוביל אותנו במסגרת הטיפול היום יומי בלקוחותינו הוא השגת שביעות רצון גבוהה.