שרתי Cloud Storage

Cloud Storage הוא שרת וירטואלי (VPS) אשר מספק גמישות בהיבט של שטח הדיסק המוקצה.
ה-Cloud Storage מהווה פתרון אידיאלי עבור פעילות בה נדרש לאחסן מידע / קבצי מדיה בנפח משמעותי על גבי תשתית ענן שרידה.
החבילות הינן מובנות ומגיעות עם מערכת הפעלה Linux Centos, אך ניתן להתקין על כל אחת מהחבילות Windows במסלול SPLA.

הזמנת חבילת Cloud Storage

לפניך 4 חבילות אחסון ענן הכוללות שירותי ניהול ותחזוקת שרת,
אבטחת מידע, רישוי פאנל ניהול, גיבוי לשרת מרוחק ועוד.
ניתן להתחיל מחבילת בסיס ולשדרג את החבילה בהתאם לצורכי הלקוח, כאשר מעבר בין חבילות יגדיל את כל משאבי השירות (כמות ליבות, זכרון RAM, נפח אחסון ורוחבי הפס.

גיבוי Snapshot

גיבוי זה מאפשר ללקוח לקבל גישה לשיחזור מערכת ההפעלה או קבצים ספציפיים
על בסיס מערכת Veeam אשר רשמה פטנט על שיטת הגיבוי שלה עבור מכונות וירטואליות.


למה חשוב לגבות Snapshots?

במידה ונגרם כשל במערכת ההפעלה, בין אם מפגיעה של גורם זדוני או טעות אנוש, יהיה עלינו להתקין את השרת מחדש.
פעולה זה עשויה לגרום ל-Downtime של מספר שעות לכל הפחות. גיבוי Snapshot מאפשר לשחזר במהירות את המערכת ולחזור למצב תקין.
 

7 ימים99 ש"ח לחודש
14 ימים129 ש"ח לחודש
 
 

זקוקים לשירותי ניהול עבור השרת הייעודי? הצוות שלנו ערוך ומוכן לספק את תחזוקת וניהול השרתים בצורה המקצועית והיסודית ביותר.

גיבויים
נפעיל מערך גיבויים על בסיס על בסיס יומי או שבועי לשרת גיבויים חיצוני שיחובר לשרת ברשת פנימית עבור קבצים או חבילת קבצים שיגדרו על ידי הלקוח.

עדכונים
נבצע עדכונים שוטפים כדי למנוע סכנה של פריצות המערכת.

אבטחה
התקנה וניהול של פיירוול אפליקטיבי (WAF).

מערכות ופאנלים לניהול אתרים
התקנה, תחזוקה ותפעול שרתי Web מבוססים Linux ו - Windows.
התקנה, הדרכה ותמיכה בממשקי ניהול DirectAdmin ,Cpanel ו-Plesk.

תמיכה שוטפת
טיפול בתקלות השרת ובתהליכים בסיסיים שהכרחיים להרצת המערכת

ניטור מלא אחר השרת
מעבד, זיכרון, שטח דיסק ורוחב פס הכולל גרפים ללקוח והודעות מייל במקרה של נפילה.

חוכמת ההמונים של SPD

הודות לשילוב המנצח בין ה-WAF ל-Agent הייחודי שפותח על ידנו, חווית האירוח ב-SPD יציבה ומאובטחת יותר.
ה- Agent מנטר ולומד מכל ניסיון תקיפה וחוסם את הפרצה בכל שאר האתרים שמאוחסנים ב-SPD,
כך שההתמודדות עם התקפות הנובעות מפגמי אבטחה של יישומי אינטרנט הופכת לפשוטה יותר.

סוד ההצלחה שלנו

הניסיון והידע הרב שצברנו במהלך 17 שנות פעילותנו לצד המערך הטכנולוגי שהקמנו,
מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו אבטחת מידע גבוהה, Uptime מופלא וחוויות שירות מנצחת.
הערך העליון שמוביל אותנו במסגרת הטיפול היומי בלקוחותינו הוא השגת שביעות רצון גבוהה.

חווית שירות מנצחת

כ-10 תומכים מאיישים מידי יום את מוקד התמיכה לצד צוות ממחלקת הפרוייקטים הזמינה לטיפול בתקלות מורכבות.
צוות התמיכה ומחלקת הפרויקטים מאיישים מוקד תמיכה חדיש בעל יכולות ניטור והתראה מתקדמים אשר מאפשרים
קבלת התראות וטיפול בהן מבעוד מועד כחלק מתחזוקה מונעת.
ההתראות על תקלות שמתקבלות במערכת, מטופלות בזמן אמת על ידי הצות, שמשרת אלפי לקוחות ומתחזק עשרות אלפי אתרים
המאוחסנים על גבי מערך של מעל 1000 שרתים ייעודים/וירטואלים ( Windows ו-Linux).