קלאודפלייר CLOUDFLARE CDN

   חברת קלאוד פלייר (Cloudflare) האמריקאית מספקת שירותי CDN, אבטחת מידע, הפצת DNS ומשמשת כשרת אירוח מרכזי.
השימוש בשירותי Cloudflare מאפשר לשפר את ביצועי אתר האינטרנט,
שמאוחסן בתשתית SPD, זאת ע"י הפניית התעבורה שלו ישירות אל Cloudflare.

CDN:

בראש ובראשונה נועד ה-CDN להפחית עומסים מהשרת המרכזי של האתר, באופן בו הגולשים ניגשים אל שרתי ה - CDN השונים ברשת,
מושכים ממנו את המידע ומייצרים עותק Cache שלו.

כך למעשה, ניתן לחסוך כמות גבוהה של בקשות גולשים אל השרת הראשי בו יושב האתר ובכך להפחית את העומס ממנו.
אם ניקח לדוג' את אתר Youtube אשר מספק תכני וידאו לגולשים רבים מכל רחבי הגלובוס,
חשבו מה יקרה במידה ויאפשר גישה רק לשרת המרכזי שלו.
האם זה יהיה חכם לנסות להתמודד עם כמות בקשות כל כך רבה של גולשים בו זמנית?

שירות WAF:

Web Application Firewall – שירות הנועד למנוע פריצות ולחסום פרצות על ידי סינון תעבורה שאינה לגיטימית, מניעת התקפות הזרקת SQL (SQL Injection ו-Blind SQL Injection) והתקפות מניעת שירות מבוזרת (DDos).

כמו כן, ה-Cloudflare מתמודד עם Cross Site Scripting המוכרות כהתקפות XSS ומכוונות נגד גולשים באמצעות פגיעות ביישומי אינטרנט ומאפשרת לתוקף להחדיר סקריפט זדוני שמטרתו לרוץ בדפדפנים של משתמשי מערכת אחרים.

בדומה ל-Agent שפותח ע"י SPD, גם ה-Agent של Cloudflare מאתר באופן אוטומטי התקפות חדשות, שצומחות ופוגעות באתרי אינטרנט ברשת שלה.
ברגע ש CloudFlare מזהה את ההתקפה החדשה, השירות מתחיל לחסום את ההתקפה לאתרים הספציפיים ולכל האתרים המחוברים לרשת CloudFlare.
אתרים אשר סובלים מספאם בעמודים שונים באתר יכולים להיעזר גם כן בשירות Cloudflare ובכך למנוע את התופעה המתסכלת.

בגירסת ה business מאפשר שירות ה CloudFlare הגנת DDoS ב Layer 3, Layer 4 ו Layer7.

חווית שירות מנצחת

כ-10 תומכים מאיישים מידי יום את מוקד התמיכה לצד צוות ממחלקת הפרוייקטים הזמינה לטיפול בתקלות מורכבות.
צוות התמיכה ומחלקת הפרויקטים מאיישים מוקד תמיכה חדיש בעל יכולות ניטור והתראה מתקדמים אשר מאפשרים קבלת התראות וטיפול בהן מבעוד מועד כחלק מתחזוקה מונעת.
ההתראות על תקלות שמתקבלות במערכת, מטופלות בזמן אמת על ידי הצות, שמשרת אלפי לקוחות ומתחזק עשרות אלפי אתרים המאוחסנים על גבי מערך של מעל 1000 שרתים ייעודים/וירטואלים ( Windows ו-Linux).

סוד ההצלחה שלנו

הניסיון והידע הרב שצברנו במהלך 17 שנות פעילותנו לצד המערך הטכנולוגי שהקמנו, מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו אבטחת מידע גבוהה, Uptime מופלא וחוויות שירות מנצחת. הערך העליון שמוביל אותנו במסגרת הטיפול היומי בלקוחותינו הוא השגת שביעות רצון גבוהה.