שירות Load Balancer F5

F5 ידועה ומוכרת הודות לשירות חלוקת העומסים שלה ובמהלך השנים האחרונות הרחיבה את קו המוצרים והשירותים.
החברה מתמחה בכל תחומי ה - Delivery Of Application, לרבות חלוקת עומסים ושיפור ביצועים, השירות מבוסס על Reverse Proxy וכולל גם פתרונות אבטחה עבור יישומי אינטרנט, הגנת DDoS ועוד.
שירות חלוקת עומסים הינו שירות אשר מבצע חלוקה של תעבורת הרשת או האפליקציה על פני מספר שרתים.
חלוקת עומסים בין שרתים מסייעת בהגדלת הקיבולת של כמות המשתמשים אשר מחוברים בו זמנית לאפליקציה, ובכך משפרים את חווית הגלישה.
כמו כן מהווה השירות בסיס טוב לשרידות שכן כל שרת מפזר את העומס ומגבה אחד את השני.

​טכנולוגיות F5 זמינה בענן SPD HOSTING

כיצד פועל השירות?

שירות חלוקת העומסים F5 BIG‑IP Local Traffic Manager פועל כ - Reverse Proxy ומנתב תעבורת רשת או אפליקציה אל מס' שרתים.
השירות מסייע להעברת האפליקציה לגולשי האתר באופן אמין, מאובטח, תוך מתן דגש על רמת ביצועים גבוהה ביותר.
שירותי  ה - LTM מאפשרים גמישות רבה בהנגשת האתר לצד יכולות תכנות רחבות בתשתיות השרתים הוירטואליים, פיזיים ואף בשירות ענן ציבורי.

Load Balancing Pool - קבוצת שרתים אליהם ינתב שירות ה - F5 את התעבורה

Pool Member - שרת "חבר" בקבוצת ה - load balancing pool

Load Balancing Method - השיטה בה ישתמש השירות לחלוקת העומסים,לדוגמא:

Round Robin אשר יעביר כל בקשה נכנסת באופן שווה בין חברי הקבוצה (Pool Memeber) הזמינים

 

Ratio - הגדרת יחס בין שרתים, כלומר שרת A יקבל 70% מהתעבורה בעוד ששרת B יקבל 30%

Fastest - העברת תעבורה אל השרת/אפליקציה המהירה ביותר מבין חברי הקבוצה

Least Connections - העברת תעבורה אל השרת אשר ברגע הנתון יהיה עם מס' החיבורים הקטן ביותר

Health Monitor - השיטה בה דוגם השירות את השרתים ובודק אם הם זמינים להעברת תעבורה, הנפוצים בהם:

ICMP - שליחת Ping לשרת

Https Monitor - בדיקת HTTP מול האתר אליו מנותבת התעבורה
כאשר שרת או Member אינו זמין ידע ה - F5 להפנות את התעבורה אל השרת הבא הזמין באופן שקוף וללא הפרעה לגולשי האתר.

ה-F5 מספק אפשרויות מתקדמות כגון:

iRules - סט של חוקים אשר מבצעים מניפולציה על קוד בתעבורה נכנסת ושינוי/הפניה אל אזורים אחרים באפליקציה כדוגמא

Quality of Service (QoS) - הגדרה אשר סוקרת תעבורה נכנסת ובהתאם לבקשה מפעילה חוק או סט של חוקי iRules

סוד ההצלחה שלנו

הניסיון והידע הרב שצברנו במהלך 17 שנות פעילותנו לצד המערך הטכנולוגי שהקמנו, מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו אבטחת מידע גבוהה, Uptime מופלא וחוויות שירות מנצחת. הערך העליון שמוביל אותנו במסגרת הטיפול היומי בלקוחותינו הוא השגת שביעות רצון גבוהה.

חווית שירות מנצחת

כ-10 תומכים מאיישים מידי יום את מוקד התמיכה לצד צוות ממחלקת הפרוייקטים הזמינה לטיפול בתקלות מורכבות.
צוות התמיכה ומחלקת הפרויקטים מאיישים מוקד תמיכה חדיש בעל יכולות ניטור והתראה מתקדמים אשר מאפשרים קבלת התראות וטיפול בהן מבעוד מועד כחלק מתחזוקה מונעת.
ההתראות על תקלות שמתקבלות במערכת, מטופלות בזמן אמת על ידי הצות, שמשרת אלפי לקוחות ומתחזק עשרות אלפי אתרים המאוחסנים על גבי מערך של מעל 1000 שרתים ייעודים/וירטואלים ( Windows ו-Linux).